woensdag 9 november 2016

Van koe tot keu : bewoonbaar verklaard.

Zo helemaal af is ze nog niet.
Kwestie van tijd, temperatuur en temperament. De details moeten wachten.

Zoals het er nu uitziet ben ik toch al dik tevreden: de keuken is voor het dagelijks gebruik vrij gegeven.
Het aanrecht is volledig.















Het vervaardigen van een niewe keukentafel heb ik tot een goed einde gebracht.





















Het voorlopig geheel mag gezien zijn.

















Maar nu eerst naar buiten. Daar liggen 40m³ beuk te hunkeren naar het zingen van mijn kettingzaag.

11 opmerkingen:

  1. Dat is erg mooi geworden, en helemaal in stijl!
    En dat lieve kinderstoeltje.... :-)
    Hartelijke groeten, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kinderstoeltje … 24 jaar oud, 6x ontelbare malen volgekakt. Een heirloom die ik zeer koester.

      Verwijderen
  2. Knap werk. Laat de zaag maar gieren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat de gier maar zagen. 't Begint toch wel te sneeuwen zeker!

      Verwijderen
  3. Daarmee dat het hier zo stil was, knap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier was het een tijdje minder stil.
      'Knap' was destijds zo een memotechnisch middeltje om te onthouden welke iode positief of negatief was: K(atode) N(egatief) A(node)P(ositief). ;-)

      Verwijderen
  4. En of het mag gezien worden! Jij bent werkelijk van alle markten thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu ja. Ik ken ergens een vlaamse tuinman van wie ik toch nog enerlei zou kunnen leren.

      Verwijderen
  5. Voortaan noem ik je Harry, Handige Harry !!!
    Knap gedaan man !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Handy Prince Harry', I beg your pardon!
      Zo een reactie van een échte kunstenaar is zeker niet niets!
      Dank u.

      Verwijderen
  6. Nu verschillende zonen en dochters zijn uitgevlogen.
    Hopelijk komen er nog verschillende (zon)dagen waar de ganse familie gezellig rond de nieuwe tafel zal kunnen genieten (van spijs en drank).
    Groetjes aan iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen